گزارش برنامهمجموع گزارش برنامه های گروه

این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)

گزارش برنامه :

ساعت 5صبح روزجمعه مورخ 96.10.22.باتعداد 25 ازدوستان بایک دستگاه میدل باس به سمت تهران حرکت کردیم .پس ازرسیدن وآماده شدن گروه ساعت 6:30 گروه به سرقدمی اقای کردبچه وعقب داری افسانه رهگذر باسرپرستی خانمهای  محبوبه ومهرافرین حاجی آبادی هردوگروه کوهنوردی وکوهپیمایی به سمت جنگل کارا حرکت کردیم .وقتی به جنگل کارا رسیدیم به صلاح دید سرپرستان برای صرف صبحانه نشستیم وبعد ازکمی استراحت گروه کوهیپمایی هم آنجا ماندن وگروه کوهنوردی به سرپرستی خانم محبوبه حاجی آبادی باسرقدمی آقای کردبچه به سمت قله حرکت کردیم .درراه گاهی برای خوردن آب استراحت کوتاهی میکردیم ساعت 10:45دقیقه قله چین کلاغ را صعود کردیم بعد ازگرفتن عکس یادگاری باگروه برای مدت کمی روی قله استراحت کردیم ومشغول خوردن تنقلات شدیم

وبعد ازآمادشدن دوستان به سمت پایین حرکت کردیم ودرساعت 13:15 دقیقه به جنگل کارا پیش دوستان کوهپیمایی رسیدیم وبرای صرف نهار کمی استراحت کردیم وبعد به سمت پایین حرکت کردیم ودرساعت 16 بسلامت به شهریار رسیدیم .

اطلاعات تکميلي

1.سعادت آباد.میدان بهرود.دره سعادت آباد

2.میدان درکه .خیابان احمد پور.سه راه معدن .مسیر دره معدن

3.میدان درکه .مسیر پلنگ چال .دره وجنگل کارا

• هزینه ی برنامه: برای اعضا نفری 28000هزار تومان وبرای مهمان نفری 30000هزار تومان
  • پوشش گیاهی:

شقایق .گون.رز.علف چای

• گونه های حیوانی:

کبک .جوجه تیغی .عقاب .قرقی .خرگوش .روباه

• سرپرست برنامه: کوهنوردی :خانم محبوبه حاجی آبادی وکوهپیمایی :خانم مهرافرین حاجی آبادی
  • تهیه و تنظیم گزارش: خانم افسانه رهگذر
  • تعداد نفرات شرکت کننده: 22نفر
  • اسامی نفرات شرکت کننده: آقایان علی کردبچه .محمد محودی .حمدالله رهگذر .اصغر مرادخانی .اشکان امینی .امیرحسین امیدی .رادمهر . بهیرایی . درخشان .احمدی .کاشانی .خانی زاده .خانمها :افسانه رهگذر.مهرگان حاجی ابادی .فاطمه لطفی .زهرا لطفی .مهرنوش نفریه .بهیرایی .خانم کردبچه