گزارش برنامهمجموع گزارش برنامه های گروه

این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)

گزارش برنامه:

صبح جمعه مورخ 96.10.15 ساعت 6 صبح به اتفاق  9نفر ازدوستان با یک دستگاه ون ازروبروی مسجد به سمت کرج حرکت کردیم.در ساعت7 ماشین را در اول راه پارک کرده و به دلیل شیب تند تا باشگاه پیاده روی کردیم.

مسیر پاکوب را به سمت شمال در پیش گرفتیم،بعد ازطی مسافتی برای کم کردن لباسها و استراحت کوتاه ایستادیم.درطول راه به عمارتی برخوردیم که ملک شخصی بود و همه ی ما متعجب از نحوه ی ساخت آن بودیم که البته بسیار زیبا بود.بعد از دیدن عمارت تیم به دو گروه تقسیم شد و گروه 5نفره به سمت ارتفاعات سمت راست دره (درختان اوج)حرکت کردند.

در طول مسیر زیبایی دره ،درختان،رودخانه و طبیعت زیبا کاممان را شیرین تراز قبل کرد و حسابی از زیبایی طبیعت لذت بردیم.در ساعت 9:30دقیقه برای صرف صبحانه کنار چشمه ای زیبا توقف کردیم.بعد از صرف صبحانه مسیر برگشت را پیش گرفته و طبق قرار قبلی کنار عمارت منتظر بقیه اعضا شدیم و بعد از گرفتن عکس دست جمعی کنار عمارت به پیمایش ادامه مسیر پرداختیم.

در ساعت 12:15دقیقه به پارکینگ رسیده و به سمت شهریار روانه شدیم.و ساعت 1:30دقیقه سلامت به شهریارهمیشه سبز رسیدیم.

اطلاعات تکميلي

• هزینه ی برنامه: 25000تومان
  • ‫منابع‬ ‫تامین‬ ‫آب‬: چشمه های موجود در مسیر
  • پوشش گیاهی:

درختچه هایی از قبیل بادام کوهی-زرشک-نشترن-رز وحشی-شیرخشت و بوته های مانند گون-چند نوع گراس ریش بزی-گل ماهور و آویشن-درخت زالزالک

• گونه های حیوانی:

کل،بز

• سرپرست برنامه: آقای سعیدرهگذر
  • تهیه و تنظیم گزارش: خانم سپیده رهگذر
  • تعداد نفرات شرکت کننده: 9نفر
  • اسامی نفرات شرکت کننده: آقایان سعیدرهگذر-همایون حمزه ای-آقای احمدی و بهره ور-آقای قدرتی کمال و مرادخانی خانم ها فاطمه سپیده رهگذر -فاطمه سردابی-مهرنوش نفریه