گزارش برنامهمجموع گزارش برنامه های گروه

1.مسیر غربی :روستای وارنگه رود .دره هزار لا.گردنه هزار لا.قله سکه نو

2.مسیر غربی :روستای وارنگه رود .ازکنار دکل مخابرات .یال غربی .قله سکه نو

3.مسیر جنوبی غربی :روستای  ولایت رود .یال جنوب غربی. قله سکه نو

صبح جمعه مورخ 96.10.15 ساعت 4صبح به اتفاق 12نفر ازدوستان با یک دستگاه ون ازروبروی مسجد به سمت کرج حرکت کردیم .که در طول راه 4نفر ازدوستان هم باماشین شخص به ما پیوستنند .ساعت 6به روستای وارنگه رود رسیدیم.بعد ازآماده شدن گروه درساعت 6:30 دقیه صبح به سرقدمی آقای علی زینعلی وعقب داری آقای حمد ا لله رهگذر وسرپرستی آقای ناصر درخشان به سمت قله حرکت کردیم .بخاطر بارش چند روز قبل مسیر دارای حجم زیادی برف بود که دوستان به نوبت شروع به برفکوبی  کردن .

هرچقدر که به سمت بالاتر میرفتیم باد شدیدتر میشد وهواسردتر میشد .ساعت 9:15دقیقه به صلاحدید سرپرست کمی به قسمت پایین رفتیم زیر چند تخته سنگ بزرگ برای صرف صبحانه نشستیم تا درمعرض باد نباشیم بعد ازحدود یک ربع استراحت وصرف صبحانه بخا طر شرایط هوا وباد شدید وسرما شروع به حرکت به سمت قله کردیم .در طول راه گاهی برای خوردن آب استراحت کوتاهی میکردیم .مسیر صعود ازروستا تاقله بدون هیچ مشکل خاصی 6:30ساعت طی شد .دونفر ازهمنوردان به دلیل حال نامساعدشان به سمت قله نیامدن وبقیه همنوردان  ساعت 12:30 دقیقه قله سکه نورا صعود کردیم .بخاطر سرمای وباد خیلی شدید که درحال وزیدن بود چندتا عکس یادگاری روی قله انداختیم وبعد ساعت 13بعدظهر به سمت پایین حرکت کردیم.ازروی این قله ،قلل فراوانی مانند : کمان کوه ،آزاد کوه ،سرخاب،هرزه کوه ،سی چال وتوچال و...قابل مشاهده است . ساعت 14:15 دقیقه برای صرف نهار کمی استراحت کردیم وبعد به سمت پایین حرکت کردیم ودرساعت 17 تمامی اعضا تیم بارسیدن به روستا وسپری کردن یک صعود موفق ودلنشین به سمت شهریار حرکت کردیم ودرساعت 19:30 دقیقه بسلامت رسیدیم .

اطلاعات تکميلي

• تاریخ و زمان حرکت: جمعه مورخ 96.10.15 ساعت 4صبح
  • مدت: 1روزه
  • سطح برنامه: بسیار دشوار
  • آنتن دهی در مسیر: متوسط
  • مسیر دسترسی:

جاده کرج .چالوس .ورودی دیزین .روستای وارنگه رود

• ‫منابع‬ ‫تامین‬ ‫آب‬: در طول دره رودخانه وتعدادی چشمه مشاهده میگردد.
  • ‫تجهیزات‬ ‫مورد‬ ‫نیاز‬: تجهیزات کامل صعود زمستانه
  • پوشش گیاهی:

شبدروحشی،بوک ،گزنه ،کلیک ،شوید وحشی ،گلپر

• گونه های حیوانی:

کل وبز.قوچ ومیش که ازجمله حیات وحش این کوهستان ها هستند که درتعرض شکار قرار دارند.خرس قهوه ای وخرس خاکستری

• سرپرست برنامه: ناصر درخشان
  • تهیه و تنظیم گزارش: خانم افسانه رهگذر
  • همنورد نمونه: خانم افسانه رهگذر
  • تعداد نفرات شرکت کننده: 12نفر
  • اسامی نفرات شرکت کننده: اقایان ناصر درخشا ن .حمدالله رهگذر.فرامرمظفری.دکتر احمد حسینعلی .رحیم محمدزاده .یعقوب نوروزیان .بهزاد سلیمانی.عمران نقدی.خانم افسانه رهگذر