گزارش برنامهمجموع گزارش برنامه های گروه

این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)

گزارش برنامه:

جمعه ای دیگر در هوای دل انگیز اما کمی سرد اینبار عزم رفتن به سمت دره ی زیبای آدران را کردیم.درقرار همیشگیمان در ساعت 6همراه با 11نفر ازهمنوردان شهریار را ترک کردیم.در ساعت 7:15 دقیقه ماشین را در اول راه پارک کرده و به دلیل یخ زدگی مسیرو شیب تند تا باشگاه پیاده رویکردیم.حدودا نیم ساعت از مسیررا پیموده بودیم که یکیاز همنوردان بخ دلیل نداشتن آمادگی ذهنی و ترس از ارتفاع از ادامه دادنمسیر باز ماند و توسط دو تن ازهمنوردان تا ماشین مشایعت شد و 6نفر دیگر گروه به مسیر خود ادامه دادیم.مسیر پاکوب را به سمت شمال در پیش گرفتیم،درطول راه به عمارتی برخوردیم که ملک شخصی بود و همه ی ما متعجب از نحوه ی ساخت آن بودیم که البته بسیار زیبا بود.در همین حال بودیم که دو همنورد دیگرمان به ما پیوستند.

در طول مسیر زیبایی دره ،درختان و برف کاممان را شیرین تراز قبل کرد و حسابی از زیبایی طبیعت لذت بردیم.در ساعت 9:35دقیقه برای صرف صبحانه با شیرینی گروه کوهنوردی دیگری که تولد داشتن پذیراییشدیم و در شادی آنها سهیم شدیم.

در ساعت 5:10دقیقه به سمت ماشین حرکت کردیم و در مسیر ازبرف بازی با همنوردان لذت بردیم و در ساعت 12:15 پیش ماشین رسیدیم و به سمت شهریار روانه شدیم.و ساعت 1:10دقیقه سلامت به شهریارهمیشه سبز رسیدیم.

اطلاعات تکميلي

• ‫منابع‬ ‫تامین‬ ‫آب‬: چشمه های موجود در مسیر
  • ‫تجهیزات‬ ‫مورد‬ ‫نیاز‬: تجهیزات زمستانی
  • پوشش گیاهی:

درختچه هایی از قبیل بادام کوهی-زرشک-نشترن-رز وحشی-شیرخشت و بوته های مانند گون-چند نوع گراس ریش بزی-گل ماهور و آویشن-درخت زالزالک

• گونه های حیوانی:

کل -بز

• سرپرست برنامه: خانم شفیع زاده
  • تهیه و تنظیم گزارش: خانم زهرا شمس-تایپ سپیده رهگذر
  • تعداد نفرات شرکت کننده: 11نفر
  • اسامی نفرات شرکت کننده: آقایان اسماعیل رهگذر-ناصردرخشان-یعقوب نوروزیان-آقای احمدی خانم ها فاطمه شفیع زاده-زهراشمس-افسانه رهگذر-مهرآفرین حاجی آبادی-نگین و نادیا تبرا-فاطمه احمدی