گزارش برنامهمجموع گزارش برنامه های گروه

این مورد را ارزیابی کنید
(2 رای‌ها)

گزارش برنامه :

جمعه ساعت 5:45 دقیقه با تاخیر دودستگاه خودروی شخصی به سمت شهرستانک حرکت کردیم ساعت 7:25 دقیقه به جاده خاکی شرق روستای شهرستانک وپارگینگ ماشین پل شکسته سیمانی رسیدیم .بعد از اماده شدن هر دوگروه کوهنوردی وکوهپیمایی مسیر جاده خاکی را به سمت جنوب روستای حرکت کردیم .سر دوراهی مسیر قصر ناصری گروه کوهپیمایی به سرپرستی آقای سعید رهگذر ازما جداشده وبه سمت قصر ناصر ادامه مسیر داده ،گروه کوهنوردی به سرقدمی خانم فاطمه سردابی وعقب داری آقای سفیری مسیر را ازجاده خاکی سمت چپ را به سمت دره سمت چپ ازمسیر پاکوب ادامه دادیم تاوارد دره شده ویال سمت راست دره رابه سمت قله ادامه دادیم وساعت 9:45 دقیقه نزدیک قله فرعی اول جهت صرف صبحانه توقف نمودیم .بعد از خوردن صبحانه مسیر را به سمت قله ادامه داده ونفرات به دو دسته تقسیم شدند .با هماهنگی سرپرست دوستان به سمت قله حرکت نمودند وبناشد ساعت 12:30 دقیقه دوستان هر کجا بودند به سمت پایین برگردند.ماهم ادامه مسیررا ادامه داده وبعد از گذاشتن از قله های فرعی به زین اسبی رسیده وبه سمت قله ادامه دادیم .ساعت 12 ازادامه مسیر منصرف شده ومشغول استراحت وخوردن تنقلات شدیم .دوستان  ساعت 12:30 دقیقه نزدیک قله بعداز گرفتن عکس واستراحت به سمت ما برگشتند وبعد از استراحت کوتاه وتوضیح سرپرست روی نقشه ونشان دادن وقلل اطراف به سمت پایین از مسیر زین اسبی وپاکوب به سمت دره شهرستانک که از قلل بازارک شاهنشین وتوچال سرچشمه میگرد حرکت کردیم .بعد ازرسیدن به دره شهرستانک مسیر را به سمت چشمه ادامه داده وقبل از چشمه جهت صرف نهار ساعت 15 توقف کردیم .وبهد از صرف نهار به سمت چشمه حرکت کردیم بعد زا بازدید از قصر ناصری وگرفتن عکس از مسیر زیبای شهرستانک ازمسیر روستا ادامه دادیم وبعد از مدتی از کوچه باغ سمت راست به سمت پل سیمانی حرکت کردیم ساعت 17 به پارکینگ ماشین رسیده وسوار شدیم وبه سمت شهرایر حرکت کردیم وساعت 19:30 دقیقه به شهریار رسیدیم .

سرپرست برنامه کوهنوردی :آقای حمدالله رهگذر

مسیر دسترسی:کرج ،جاده چالوس ،روستای شهرستانک

• هزینه ی برنامه: هزینه برنامه :نفری 35000هزار تومان
  • ‫منابع‬ ‫تامین‬ ‫آب‬: وضعیت آب اشامیدنی :در طول مسیر تاچشمه گلیکه وجود دارد
  • پوشش گیاهی: پوشش گیاهی منطقه :باغهای سردرختی (گیلاس ،سیب ،گردو ،آلبالو )وگیاهان دارویی:آویشن ،چای کوهی ،زالزالک تمشک ،گون ،بوماران ،قازیاقی
  • گونه های حیوانی: پوشش جانوری :گرگ .روباه .شغال. کبک .انواع پرندگان صحرایی(کلاغ زاغ .قرقی. دلیچه )
  • سرپرست برنامه: آقای حمداله رهگذر
  • تهیه و تنظیم گزارش: آقای حمداله رهگذر و تایپ خانم افسانه رهگذر
  • تعداد نفرات شرکت کننده: 5نفر
  • اسامی نفرات شرکت کننده: نفرات شرکت کننده :علی شیرازی ،محمد رضا سفیری ،علی احد زاده وخانم فاطمه سردابی